PowerBreathe EX1 EMT trenażer wzmacniający siłę mięsni wydechowych

powerbreathe EMT

Urządzenie niezawierające leków, ćwiczy mięśnie wydechowe, poprawiając ich strukturę i funkcję

Komu polecamy urządzenie POWERbreathe EX1 EMT :

Z Trenażera mogą korzystać:

- Sportowcy amatorzy w celu optymalizacji techniki oddychania, wyników sportowych i regeneracji.
- Muzycy dęci w celu poprawy wspomagania i kontroli oddechu.
- Piosenkarze, którzy cwicząc poprawiają zarządzanie oddechem, zapewniając dłuższy dopływ powietrza, większą stabilność i zwinność.


Cechy urządzenia:

1. Zainstalowana sprężyna o określonym oporze (lekki, średni, mocny) umożliwia trening z regulowanym obciążeniem i „określoną” intensywnością.
2. Wygodny ustnik zapewnia szczelne zamknięcie wokół ust dzięki wypustkom zagryzającym i zewnętrznemu kołnierzowi.
3. Poziomy treningu 0–10 zapewniają precyzyjną regulację obciążenia wydechowego.
4. Ergonomiczna konstrukcja sprawia, że ​​nie ma możliwości przypadkowego zablokowania przepływu powietrza, a urządzenie wygodnie trzyma się w pozycji pionowej.
5. Jego konstrukcja ułatwia także czyszczenie i utrzymanie higieny.

zrzut ekranu 2024 01 24 o 12.04.32 zrzut ekranu 2024 01 24 o 12.05.07 zrzut ekranu 2024 01 24 o 12.04.41

Jak działa trenażer ?

Urządzenia POWERbreathe EMT wykorzystują „próg ciśnienia” wydechowego do ćwiczenia mięśni wydechowych. To jest jak podnoszenie ciężarów. Ciężar zapewnia wewnętrzna, precyzyjnie skalibrowana sprężyna o „wybranym oporze”, która zapewnia obciążenie oddechowe mięśniom wydechowym. Ponieważ obciążenia oddechowe są precyzyjnie skalibrowane, możesz mieć pewność, że intensywność treningu oddechowego jest wymierna i odpowiednia.

Uchwyt POWERbreathe EX1-MR jest wyposażony w regulowane pokrętło. W tym miejscu zwiększasz (lub zmniejszasz) opór wydechu. Poziom 0 oznacza najmniejszy opór, a 10 największy. Kalibrowany, obciążony sprężyną zawór wymaga wytworzenia ciśnienia wydechowego (wydechu), które jest wystarczające do pokonania ustawionego obciążenia oddechowego. W tym momencie zawór otwiera się i podczas wydechu przez urządzenie słychać przepływ powietrza. Zawór zostanie wówczas całkowicie zamknięty, gdy ciśnienie spadnie poniżej ustawionego obciążenia oddechowego.

Jeśli jednak nie wytworzysz wystarczającej siły wydechowej, obciążony sprężyną zawór progowy ciśnienia pozostanie zamknięty i powietrze nie będzie przepływać przez urządzenie. Oznacza to, że ustawiony poziom treningu (a tym samym obciążenie oddechowe) jest na tym etapie treningu zbyt duży dla mięśni wydechowych. Możesz łatwo zmniejszyć obciążenie, zmniejszając poziom treningu na rączce.

Jak wykonać trening mięśni wydechowych

Kiedy podczas wydechu wygenerujesz wystarczającą moc i siłę, zawór sprężynowy otwiera się przy obciążeniu ustawionym na poziomach treningu. Umożliwi to następnie wykonanie wydechu przez urządzenie.

Typowy protokół treningu mięśni wydechowych to 5 x 5 x 5 (5 x wydechy, 5 razy dziennie, przez 5 dni w tygodniu):

Po pierwszym głębokim wdechu umieść urządzenie POWERbreathe EX1 EMT w ustach i utrzymuj szczelne zamknięcie wargi wokół ustnika. Następnie, wykonaj mocny wydech przez urządzenie, aż zawór się otworzy i usłyszysz wylatujące powietrze. Powtórz to 5 razy. Po każdej serii odpocznij przez 1 minutę przed przystąpieniem do następnej serii. Wykonuj serię 5 wydechów 5 razy dziennie i wykonuj ten trening 5 dni w tygodniu. Kiedy zauważysz, że Twój trening staje się łatwiejszy do wykonania, oznacza to, że mięśnie wydechowe stały się silniejsze i wymagają większego wysiłku. Możesz rzucić im jeszcze większe wyzwanie, zwiększając opór za pomocą regulowanego pokrętła na uchwycie. Możesz zwiększyć poziom treningu o pełny obrót, ale lepiej, gdybyś obrócił pokrętło o ćwierć obrotu by ocenić, czy jest to wystarczający wzrost oporu.